30 Ağustos 2012 Perşembe

[Konser] Erkan Oğur & İsmail Hakkı Demircioğlu

Bugün, Beşiktaş Belediyesi'nin "Park Buluşmaları" adı altında düzenlediği Erkan Oğur ve İsmail Hakkı Demircioğlu konseri vardı. Gittim, gittim ve o iki büyük sesi dinlerken kendimden geçtim. O konserden kalan birkaç dörtlük...


"Hüseyin beyhude ah etme naçar
Bir kapı örterse birini açar
Buna dünya derler hepsi geçer
Hangi günü gördün akşam olmamış"
                                 [Kul Hüseyin]

**
"Bugün ben bir güzel gördüm
Bakar cennet sarayından
Kamaştı gözümün nuru
Onun hüsnü cemalinden"
         [Erzurumlu Emrah]

**
"Ey zahit şaraba eyle ihtiram 
İnsan ol cihanda bu dünya fani 
Ehline helaldir, na ehle haram 
Biz içeriz bize yoktur vebali"
                      [Edip Harabi]

**
"Pencereden bir taş geldi,
Ben sandım ki Mamoş geldi.
Uyan Mamoş, uyan uyan,
Başımıza ne iş geldi.

Eyvah Mamoş, eyvah eyvah
Tabip getir yarama bak."
              [Elazığ Türküsü]


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder